FANDOM

Fandom logo.png
Fandom powered by Wikia on maailman suurin faneille suuhdattu viihdesivusto. Se julkaisee uutisia ja tarinoita, ja siletä löytyy keskustelupalstoja ja 360 000 yhteisöä, jotka ovat rakennettu fanien tiedon perusteella. Fandom on fanien ääni viihteen keskuudessa.

Fandomia juhlitaan yhteisöjen, uutisten ja tarinoiden kautta joka päivä. Parasta on, että muka tahansa voi lisätä tietoa sinne—myös sinä!

Mitä Fandom tarjoaaMuokkaa

Fandom-yhteisöjen, keskustelupalstojen, sekä uutisten ja tarinoidan mahtava yhdistelmä tarjoaa käyttäjille vertaansa vailla olevia hyötyjä.

  • Maailman paras yhteistoiminnallinen alusta. Me Fandomissa työskentelemme koko ajan luodaksemme sivustostamme ja palveluistamme entistäkin parempia ja mahtavampia. Omistautunut tiimi parantaa käyttäjäkokemusta. Mukana ovat chat, viestiseinä, foorumit ja paljon muuta, ja Fandom antaa sinulle työkalut, joiden avulla voit mukauttaa sisältöäsi ja yhteisöäsi sellaiseksi, ettet pystyisi kokoamaan sellaista itse ja jollainen on mahdotonta käyttämällä MediaWikiä toisella isännöitsijällä.
  • Huippuluokkaa olevat mobiilisovellukset. Fandom on myös kehittänyt joukon huippuluokkaa olevia mobiilisovelluksiaMy Wikia ja Game Guides—joiden avulla sinun ja yhteisösi luoma sisältö on helposti saatavilla älypuhelimelle ja tableteille optimoituna. Tällöin pääset nopeammin lukemaan yhteisösi luomaa sisältöä ja wikisi saa uusia vierailijoita, jotka lukevat sisältöänne mobiilisovelluksillamme.
  • Pyrimme parantamaan yhteisösi hakusijoituksia. Pyrimme parantamaan yhteisösi hakusijoituksia, jolloin yhteisösi on helppo löytää hakukoneilla. Jos siis työskentelet kanssamme, autamme saamaan sinun wikisi ensimmäisiksi hakutuloksissa, ja uudet jäsenet löytävät paremmin wikiisi.
  • Yhteisökehitys ja Tuki. Käyttäjämme ovat Fandomin elinehto, ja työskentelemme heidän tukemisekseen uskomattomissa yhteisöissä. Tätä varten meillä on hyvin omistautunut yhteisötiimi, joka on valmis auttamaan sinua, mikäli tarvitset apua. Yhteisötiimin lisäksi meillä on ns. 'yhteisönkehitystiimi', joka auttaa muun muassa suunnittelemaan wikisi tyyliä. Vapaaehtoisryhmämme, jotka koostuvat hyvin kokeneista Fandomin käyttäjistä, auttavat siivoamaan vandalismia ja spämmiä wikistäsi ja antavat ohjeita tuoreille ylläpitäjille.
  • Brändien ja fanien saattaminen yhteen. Wikia on yhteistyössä joidenkin maailman johtavien peli- ja viihdeyhtiöiden kanssa, ja tämän ansiosta meillä on pääsy eksklusiiviseen sisältöön. Joitakin yhteistyöläisiä ovat muun muassa Sony Online Entertainment ja Roddenberry Entertainment. Tämä voi auttaa luomaan entistäkin mahtavampaa sisältöä.
  • Luota. Fandom on avoimen lähdekoodin sivusto ja sivustomme ovat Creative Commons Attribution ShareAlike -lisenssin alaisia. Fandom-blogiamme seuraamalla pysyt ajantasalla siitä, mitä yhteisöissä tapahtuu.

Onko sinulla lisää kysymyksiä? Ole hyvä ja mene ohjesivuillemme tai ota yhteyttä johonkin henkilökuntamme jäseneen.

Ympäri Wikian verkkoa
Hae mainospaikkaa

Satunnainen wiki